L'objectiu és evitar que la crisi del coronavirus SARS-CoV-2 afecti als segments més vulnerables de la nostra societat
Entre les darreres notícies conegudes en relació als serveis que es poden veure afectats per l'actual crisi sanitària, destaca el reforç de dos serveis. Per una banda s'ha informat a l'Ajuntament de Cabrera de Mar que el servei de teleassistència que atén al nostre poble ha estat reforçat. A l'actualitat són 130 les persones que es beneficien d'aquest servei al municipi.
A banda, des de l'Institut Català de les Dones (ICD) de la Generalitat de Catalunya s'ha anunciat que han reorganitzat els serveis que gestionen per poder garantir l’atenció a les dones en situació de violència masclista durant els dies que duri el confinament per emergència sanitària. I es que, la situació de confinament provoca un especial impacte sobre aquest col•lectiu. De la mateixa manera es recorda que continua actiu les 24 hores el telèfon 900 900 120 contra la violència masclista.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.