L'actuació municipal permet desenvolupar tasques sense sortir de casa o tenir accés al seguiment de la teleassistència
El confinament que segueix bona part de la població com a principal estratègia per a frenar l'expansió de la COVID 19 ha suposat l'aparició de noves necessitats. Amb la voluntat de facilitar el dia a dia de totes les persones que es troben a les seves llars, l'Ajuntament de Cabrera de Mar ha anunciat recentment dos nous serveis que es desenvolupen amb el suport del grup de persones voluntàries creat i coordinat per personal tècnic municipal.
En primer lloc s'ha fet públic el servei Bon Dia, una proposta que suposa una extensió del servei de teleassistència a totes les persones que requereixin d'un contacte periòdic per tal de fer conèixer les seves necessitats específiques, per parlar o, senzillament, per informar del seu estat. Fins el moment la teleassistència ja permetia donar suport a 130 persones que previsiblement s'ampliaran donada l'excepcionalitat del moment.
Paral·lelament, el grup de 60 persones voluntàries també està a disposició d'aquelles persones que precisin d'ajut per a poder mantenir el seu confinament. Així s'ofereix la possibilitat de requerir la realització de tasques com ara treure a passejar el gos, fer la compra o llençar la brossa.
Per sol·licitar qualsevol d'aquests serveis podeu contactar a través del telèfon 674 011 270.