Amb la voluntat d’agilitzar el contacte amb la ciutadania i facilitar la realització de tràmits, l’Ajuntament de Cabrera de Mar posa en marxa avui, 31 de maig, la seva seu electrònica. Es tracta d’un espai virtual en el qual els veïns i les veïnes podran accedir a la possibilitat de realitzar diferents tràmits i gestions com ara la sol·licitud d’un volant d’empadronament o la presentació d’una instància, entre altres. A més també es pot consultar la carpeta ciutadana, un servei en línia que permet fer un seguiment a les tramitacions que es trobin en curs consultant-les per data i estat o coneixent les actuacions que ha realitzat l’Ajuntament al respecte.
Per tal de poder identificar-nos davant de l’administració de manera segura, podrem fer servir l'idCAT Mòbil, el sistema de signatura electrònica a través de dispositius mòbils que ofereix el Consorci AOC, en col·laboració amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
La voluntat municipal és anar incorporant progressivament més tràmits i gestions a la seva seu electrònica per tal d’impulsar l’ús de les noves tecnologies en el seu treball quotidià.