Els cabrerencs i cabrerenques han incrementat durant 2019 en mig punt la seva satisfacció respecte a l'any anterior pels serveis municipals, tal i com queda reflectit a l'enquesta realitzada per l'Ajuntament i de la qual participaven més de 700 persones. Les valoracions tornen a mostrar una pujada respecte de l’any anterior passant del 8,6 al 2018 al 9,2 de l'any passat.
La millor nota l'aconsegueix la Biblioteca Ilturo, amb un 9,81, seguida pel tracte i la neteja que es registren al casal de la gent gran El Castellet, valorada amb un 9,64, i del tracte que ofereix l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), amb un 9,59. La valoració de l'OAC es completa amb percepció del temps que han d’esperar les persones per a ser ateses a que ha estat qualificada amb una nota de 9,30.
Per sota del 9 trobem l’atenció i el manteniment al camp de futbol municipal, amb un 8,98; el tracte i la neteja del Centre Cívic Pla de l’Avellà, amb 8,61; l’estat i la neteja del conjunt del municipi (amb un 8,37), i l’atenció i la neteja que es fan al pavelló municipal, que reben un 8,22.