Els cabrerencs i cabrerenques situen la major part dels serveis i dels equipaments municipals entre el notable i l’excel·lent. Així ho mostra la darrera enquesta de satisfacció duta a terme a la població dins del treball que realitza l’Ajuntament de Cabrera de Mar per a avaluar i millorar l'atenció que ofereix a la ciutadania. En concret destaca la bona valoració que es fa dels espais públics en aspectes com per exemple l’estat i neteja de la via pública que rep un 8,45. Les tasques de neteja i manteniment dels espais públics són responsabilitat de la brigada municipal de GICSA. També es valora molt positivament l’estat d’equipaments amb notes com el 9,93 del camp municipal d’esports, el 9,54 que obté el Casal de la Gent Gran El Castellet o el 9,53 que assoleix la Biblioteca Ilturo.
En tot cas això no suposa que els serveis que s’hi ofereixin no tinguin també una bona acollida. Entre aquests torna a destacar la valoració de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà que rep un 9,65 pel que fa al tracte que dona a les persones que en fan ús, un 9,62 per la resposta en la gestió o tramitació i un 8,29 pel temps d’espera. Altres serveis que es destaquen són els del Castell de Burriac i el del cementiri municipal, amb un 9,89; el de l’institut escola, amb un 9,28 o el del Centre Cívic Pla de l’Avellà que se situa en el 8,75.
El manteniment i la neteja dels equipaments també rep una valoració positiva amb notes com el 8,21 de l’institut escola o el 7,77 del pavelló municipal.
Aquestes valoracions s’han obtingut a partir de 755 enquestes realitzades la qual cosa permet disposar d’una mostra especialment àmplia de la ciutadania.