La ciutadania posa un notable alt als serveis municipals

Divendres, 25 de gener de 2019
Entre els aspectes millor valorats es troba la neteja i l’estat general de la via pública

Un 8,6, aquesta és la nota mitjana que els veïns i veïnes de Cabrera de Mar donen als serveis i a l’atenció que s’ofereixen des de l’ajuntament. La valoració ha estat obtinguda com a resultat de les consultes realitzades al llarg del 2018 a diferents equipaments municipals i de les que han pres part al voltant de 700 persones.

Entre els diferents serveis sobre els quals es preguntava, des de l’ajuntament es considera especialment ressenyable la bona nota obtinguda per la neteja i l’estat de la via pública que ha rebut un 8,73. Aquest fet és encara més destacable si es compara amb les valoracions d’aquest mateix servei en el conjunt de municipis ja que és una dels serveis municipals amb els quals la ciutadania se sol mostrar més crítica.

La millor de les notes obtingudes és per a l’atenció que es presta per part de la recepció de l’ajuntament que ha rebut una valoració de 9,59 mentre que el temps d’espera en aquest espai ha estat puntuat amb un 9,30 i la realització de tràmits i gestions amb un 8,40. Seguidament se situa el casal per a la gent gran El Castellet que obté un 9,29 per la seva neteja i manteniment i un 9,26 pels serveis que ofereix.

Pel que fa a la resta d’equipament, el Centre Cívic Pla de l’Avellà rep un 8,66 pel seu servei mentre que l’estat de les instal·lacions aconsegueix una valoració de 8,33; la Biblioteca Ilturo se situa en un 8,59; el camp de futbol obté un 8,58 per la neteja i manteniment i un 8,39 pel servei i, finalment, també dins del notable, el pavelló municipal és puntuat amb un 7,90 pel seu servei i amb un 7,02 per les seves instal·lacions.

Darrera actualització: 16.12.2024 | 16:48