L’Ajuntament habilita un servei d'atenció per ajudar i acompanyar a interposar reclamacions al ‘Catastro del Ministerio de Hacienda’

Dimecres, 4 d’octubre de 2023

L’Ajuntament de Cabrera de Mar ha habilitat un servei perquè la ciutadania pugui tramitar les reclamacions particulars que consideri oportunes sobre la revisió cadastral, que s’ha dut a terme al nostre municipi, per part del Ministeri d’Hisenda de l’Estat. 

Des del Consistori, manifestem que després de 23 anys de no fer-se, s’ha produït una revisió cadastral general a tot el municipi, efectuada per l’organisme pertinent de l’Estat. És per aquest motiu que, conscients de les possibles inquietuds que aquest fet pugui provocar en la població, i per acompanyar i facilitar la tramitació adequada a cada cas, posem a disposició de tots els veïns i veïnes aquesta oficina.  

Aquest servei comptarà amb dues persones formades expressament per dur a terme aquesta funció. S’hi podran plantejar els dubtes i qüestions que es creguin oportunes, així com vehicular les al·legacions que es considerin.

Darrera actualització: 16.12.2024 | 17:00