Els cabrerencs i les cabrerenques estan altament satisfets amb els serveis municipals que tenen a la seva disposició. Si més no aquesta és la idea que es pot desprendre de les darreres enquestes de valoració que s’han realitzat al respecte a les quals es reflecteix tant la satisfacció amb el servei com amb la neteja i el manteniment de l’equipament. El darrer d’aquests qüestionaris situava per sobre del 7 de mitjana tots els serveis i espais públics sobre els quals es preguntava.
La nota més alta corresponia a la Biblioteca Ilturo que assoleix un 9,87 per part dels usuaris. Per darrera trobem el casal de gent gran El Castellet amb un 9,52 al que segueixen el Centre Cívic Pla de l’Avellà (8,47), la recepció de l’Ajuntament (8,44), el pavelló d’esports (8,30) i el camp de futbol (8,11). Sense abandonar el notable trobem també la neteja i manteniment de la població, que assoleix una valoració de 7,73. L’enquesta també analitza d’altres aspectes del dia a dia del municipi com són la qualitat de la resposta que s’ofereix des de l’Ajuntament a les consultes ciutadanes (8,06) i la satisfacció de les entitats amb el consistori que se situa en el 7,32.
Aquest treball d’anàlisi té com a principal objectiu ajudar l’Ajuntament de Cabrera a oferir el millor servei possible a la població.