L'oficina mòbil de la Policia Nacional tornarà a Cabrera de Mar per renovar el Document Nacional d'Identitat (DNI). Serà el proper 3 de febrer, des de les 9:00h del matí fins a les 13:00h del migdia, i se situarà a la Sala Nova de l’Ajuntament.
Tant els veïns i veïnes de Cabrera de Mar com els treballadors de l’Ajuntament i les seves famílies podran renovar el carnet d’identitat, obtenir-lo per primera vegada o solucionar casos de pèrdua o robatori del DNI.
Per tal de facilitar el procés, s’ha de reservar cita prèvia a través de l'Ajuntament. Els nous documents d’identitat s’entregaran el 5 de febrer al mateix lloc.
Per renovar el carnet, cal portar el DNI caducat; una foto de tipus carnet; 12 euros en efectiu i, si s’ha canviat de domicili, un volant d’empadronament. Per a la primera obtenció és necessari, a més, el certificat de naixement. En casos específics de pèrdua o robatori s’haurà de dur la corresponent denúncia feta a la policia.
Per a més informació, es pot trucar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament al telèfon 937 590 091.