Un notable per als serveis municipals

Dimarts, 7 de desembre de 2021
La neteja i el manteniment del municipi han estat valorats amb 7,74 punts

Un cop més els cabrerencs i cabrerenques han tingut l’oportunitat de dir la seva respecte als serveis que els hi ofereix l’Ajuntament a través de la darrera enquesta de satisfacció promoguda des del consistori. Aquesta ha situat la major part dels aspectes valorats al voltant del notable.

Entre les qüestions que es posaven a consideració de la ciutadania trobàvem l’atenció telefònica que ha estat essencial des de l’aparició de la pandèmia i que es rebia una valoració de 7,39 mentre que el temps d’espera rebia 6,81 punts, la realització de tràmits i gestions un 6,70 i la satisfacció a l’hora de demanar informació pujava fins al 7,29.

Cal destacar també la qualificació de la valoració de la neteja i el manteniment del municipi amb 7,74 punts.

Darrera actualització: 16.12.2024 | 16:59